Persbericht besluit zomervakanties

Arnhem, 22 juni 2020

Persbericht

Tendens Vakanties heeft vandaag middels een videoboodschap kenbaar gemaakt dat er deze zomermaanden geen vakanties uitgevoerd zullen worden. Veiligheid en gezondheid van onze vakantiegangers én vrijwilligers staat binnen onze organisatie altijd centraal en zijn leidend geweest in het nemen van dit moeilijke besluit.
Wij willen ons houden aan de anderhalve meter maatregelen waar wij op dit moment als organisatie aan gehouden zijn. Wij hebben echter moeten constateren dat die maatregelen ons onvoldoende mogelijkheden bieden om die gezellige, onbezorgde begeleide vakantie uit te voeren.

Videoboodschap

Het doet ons pijn om dat besluit te moeten nemen maar met de kennis, de inzichten en de adviezen van nu is dit voor ons de enige juiste keuze. Zoals gezegd willen wij voor onze vakantiegangers én onze vrijwillige reisbegeleiders geen gezondheidsrisico's nemen.

Het is bizar en echt onwerkelijk dat we voor het eerst in ons 25 jarig bestaan een zomer tegemoet gaan zonder vakanties! Wij zijn echter vastbesloten om deze coronacrisis te overleven en gaan er alles aan doen om nog vele jaren fantastische vakanties te organiseren voor onze grote groep dierbare vakantiegangers.

Voor meer informatie over ons besluit en de consequenties daarvan klikt u HIER.

Tendens Vakanties
Vakanties waar we vrienden blijven